Nie tylko ustawy prokonsumenckie, ale także bardzo duża konkurencja sprawiły, że dzisiejszy rynek handlowy jest rynkiem klienta. Jest to zjawisko korzystne, wpływające pozytywnie na rozwój branży e-commerce. Dla przedsiębiorców oznacza to jednak większą liczbę obowiązków, również w materii reklamacyjnej.
Jeżeli chciałbyś, aby klienci byli zadowoleni ze świadczonych przez Ciebie usług, nawet gdy otrzymali wadliwy produkt, potrzebujesz jasnej i nieskomplikowanej procedury reklamacyjnej. Pamiętaj, że czasem wystarczy małe potknięcie, aby klient nie wrócił już więcej na twoją stronę. Jeśli zatem nie jesteś pewien, jakie procedury należy wdrożyć, oraz czy twoje dotychczasowe postępowanie jest zgodne z prawem, oraz oczekiwaniami konsumentów, napisz do nas. Przygotujemy dla Ciebie i Twojego sklepu odpowiednie procedury, które pozwolą sprawnie realizować zamówienia.