X
Znajdź prawnika
Google AdSense

Google AdSense a obowiązek podatkowy

Jesteś właścicielem serwisu internetowego, strony wizytówkowej, bloga czy portalu newsowego. Nie ma to znaczenia, jeżeli posiadasz wejścia na stronę, możesz na tym sporo zarabiać. Wystarczy, że podłączysz się pod stronę Google AdSense. Jest to system, który wyświetla reklamy na twojej witrynie. Dzięki temu rozwiązaniu zarabiasz za wyświetlanie reklam na...
zgoda na newsletter

Zgoda na newsletter – czy konieczna?

Internet stanowi największą na świecie tablicę ogłoszeniową. Wchodząc do sieci zostajemy zewsząd zalewani propozycjami zakupu towarów lub usług. Oczywistym jest, że nasz potencjalny klient nie jest w stanie przyswoić wszystkich tych informacji, zapoznać się z każdą ofertą i wybrać te, które są mu niezbędne. Dobrym pomysłem jest zatem zachęcenie...
Usługi cyfrowe

Usługi cyfrowe – co się zmieni dla konsumentów?

Coraz większymi krokami zbliża się nowelizacja przepisów o ochronie konsumentów. Wraz ze zmieniającym się światem, zmienić muszą się również przepisy. Ustawodawca zauważył, że bardzo duża część naszego życia przeniosła się do sieci, w związku z czym postanowił uregulować również tę kwestię. Usługi cyfrowe są bardzo popularne, za ich pośrednictwem...
rękojmia konsumencka

Rękojmia konsumencka – co wprowadzi dyrektywa omnibus

Dyrektywa omnibus powinna już działać na terenie RP, póki co jednak polski ustawodawca jest na etapie dopracowywania projektu ustawy. Warto jednak sprawdzić jakie nowości zostały zawarte w koncepcji nowelizacji. Jedną z najważniejszych zmian będzie z całą pewnością zaostrzenie przepisów chroniących konsumentów. Rękojmia konsumencka oraz gwarancja konsumencka to nowe instytucje,...
Dyrektywa Omnibus

Dyrektywa Omnibus a zawyżanie cen

Unijna dyrektywa Omnibus która weszła w życie w maju 2022 roku zaczęła już działać. Prawodawca unijny zdiagnozował bardzo niekonsumencki trend wśród sprzedawców i postanowił zareagować. Jedną z wielu zmian jest ta dotycząca sztucznego zawyżania cen. Jest to istną plagą i patologią handlu zarówno tego stacjonarnego jak i internetowego. Czarne...
loteria promocyjna

Loteria promocyjna – jak ją zorganizować?

Jak zachęcić ludzi do współpracy z naszą firmą? Najlepiej poprzez zaprzyjaźnienie się z przyszłymi klientami. Budowanie rozpoznawalności marki i wzmacnianie przywiązania do niej konsumentów do klucz do sukcesu. Jednym z narzędzi, które z całą pewnością zachęcą nowe osoby do współpracy z nami jest loteria promocyjna. Aby wziąć udział w...
Konkurs w mediach społecznościowych

Konkurs w mediach społecznościowych a stan prawny

Czym jest konkurs wie każdy – jest to rodzaj „zawodów”, w których udział biorą uczestnicy prezentujący swoją twórczość lub wykonujący określone czynności, licząc na wygraną przyrzeczoną przez organizatorów lub prestiż związany z renomą organizatora. Konkurs w mediach społecznościowych rządzi się podobnymi prawami, z tym, że zazwyczaj nagrody są symboliczne,...
konkurs

Konkurs i loteria – co wybrać do promocji

W erze Internetu bez dobrego marketingu przedsiębiorca nie osiągnie sukcesu. Prowadzenie regularnej promocji to wręcz obowiązek, dla każdego, kto chce utrzymać się na powierzchni w zalewie wszelakich towarów i usług, które oferowane są sieci. Dobrym pomysłem jest zatem działanie na popularnych portalach społecznościowych. Facebook, Instagram czy YouTube przyciągają każdego...
Koszyk Usunięto z koszyka Przywróć
  • Koszyk jest pusty.